zondag 4 oktober 2009

Nieuws uit Japan

Afgelopen week kwam er een vriend op bezoek, welke ik nog niet had gezien sinds ik richting Japan was vertrokken. Natuurlijk gelijk even alle foto's en video's van mijn verblijf daar laten zien. Dit gaf me gelijk wat ideeën voor een nieuw blog. Hierbij wil ik graag mijn Koi, welke nu nog bij Marudo op de kwekerij zwemmen, gaan toelichten. Allereerst een video welke ik heb gemaakt net voor mijn vertrek richting Nederland.



Hierbij een actiefoto van mijn Sanke:

Zo was ie toen ik hem uitzocht:

Zo zag mijn Kohaku eruit toen ik hem uitzocht:

Hierbij een video van de Kohaku, welke ik heb gemaakt op 23 juli 2009:
De Kohaku (en Sanke trouwens ook) zwemmen nu nog vrolijk hun rondjes in de mudpond. Moet je je eens inbeelden zoals deze vissen nu zullen zijn... Een heel stuk indrukwekkender en misschien wel 10 cm groter dan op deze video's.

Hierbij een foto van de Showa (het is de linkse): En nog een video:



Helaas heb ik een bericht uit Japan gekregen dat deze Showa niet uit de mudpond omhoog is gekomen tijdens de Ikeage...

Meer nieuws over deze drie Koi zullen snel volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Nishikigoi Novelle en de gehele inhoud van http://koiquest.blogspot.com wordt beschermd middels copyright. Niet in enige vorm mag er publicatie plaatsvinden zonder expliciete toestemming.