vrijdag 5 maart 2010

Nihon here we come!

V
andaag is het dan zover, om 19.00 zal ik richting het land van de reizende zon vertrekken. Mijn reisgenoten zijn Jos Aben, zijn dochter Sandra, Marco Bours en Japans leraar Naoki Kuribana. Tezamen gaan wij tot en met 17 maart vele kwekers in Niigata bezoeken. Voor mij is dit een goede mogelijkheid om nog meer kwekerijen te bezoeken (naast voornamelijk Marudo) en KoiQuest bij de kwekers voor te stellen. Daarnaast zal ik een afspraak met het INPC hebben om eens uitgebreid te filosoferen over het samenwerkingsverband tussen KoiQuest en de INPC en wat we in de toekomst voor elkaar kunnen betekenen.
Ik zal ook proberen om enkele interviews met verschillende kwekers af te leggen en zodoende zoveel mogelijk informatie los te peuteren bij deze meesters.

Een dagelijks verslag over de gebeurtenissen in Japan zal ook op de Nishikigoi Novelle te lezen zijn.

Jullie horen snel van me!

1 opmerking:

  1. Een goede reis toegewenst en veel succes daar .
    We houden het in de gaten .

    Groeten
    Marcel

    BeantwoordenVerwijderen

 
Nishikigoi Novelle en de gehele inhoud van http://koiquest.blogspot.com wordt beschermd middels copyright. Niet in enige vorm mag er publicatie plaatsvinden zonder expliciete toestemming.